Najgorszy film z serii o JL. Niestety.
Nie starczy mi słów by opisać jak bardzo mnie rozczarował po rewelacyjnym "The Flashpoint Paradox".
W porównaniu z nim "Trapped In Time" wypada jak kpina, a ostry kontrast brutalnie obnaża wszelkie zaniedbania realizatorów:
Kręcenie po łebkach, śmieszny czas trwania, absolutnie nielogiczny, bzdurny i niedorzeczny scenariusz (z dużym prawdopodobieństwem pisany na kolanie przez sześciolatka).
Tragedia to w tym przypadku byłby eufemizm.
Co gorsza te dwa filmy dzieli taki mały upływ czasu a dosłownie mile świetlne jeśli chodzi o realizację, kreskę, klimat. Dosłownie drastyczna jakościowo przepaść.
Absolutne zero plusów.
Szukających DOBRYCH filmów DC odsyłam do rewelacyjnego "Batman: Under the Red Hood" http://www.filmweb.pl/film/Batman+w+cieniu+Czerwonego+Kaptura-2010-566871
Lub wspomnianego "The Flashpoint Paradox" http://www.filmweb.pl/film/Liga+Sprawiedliwych%3A+Zaburzone+kontinuum-2013-68391 2
Który jest zaskakująco mroczny, ponury, brutalny... a końcówka naprawdę poruszająca. Jak na film z cyklu JL nie spodziewałam się tak ostrego, bezkompromisowego podejścia.
Ale zdecydowanie wolę takie odsłony, dla bardziej wymagającego widza.